Skip to content

INAUGURACJA LATA 2013 Z RAFAELLO EVENT w ORANŻERII PAŁACU w WILANOWIE

July 14, 2013
Jak wiecie z mojego Instagramu i Facebooka, 2 lipca miałam przyjemność uczestniczyć w evencie Rafaello. Z okazji inauguracji lata, marka postanowiła zorganizować ekskluzywne przyjęcie w przepięknej oranżerii Pałacu w Wilanowie. Na miejscu, absolutnie wszystko – od poczęstunku po dekoracje – utrzymane było w klimacie tropikalnej wyspy. Tym przynajmniej, że nie tylko zaproszeni goście ale i pogoda wyjątkowo dopisała, a całą imprezę uświetnił rewelacyjny koncert Ani Dąbrowskiej. Musze przyznać, że słuchanie jej głosu na żywo to sama słodycz ^^
Co do samych ogrodów – ach cóż to jest za miejsce! Wcześniej podziwiałam je tylko na wirtualnie, ale wierze mi, że to widok zapierający dech w piersiach! Zresztą nie musicie wierzyć, wystarczy popatrzeć jak pięknie pasuje do nich moja ‘kwiatowa’ stylizacja (jak lato to lato, a co!). Już dawno nie robiłam zdjęć w tak pięknej scenerii. Jak to mówią: jeśli nie chciał Wersal przyjść do Macademian, to Macademian przyszła do Wersalu ;))) 

with Karolina


photographed by Adrian Hołda

wearing: dress – Zara, shoes – Aldo; necklace/jewelry – River Island; earrings – SIX; bracelets – DIVA;
ring – By Dziubeka; bag – Sabrina Pilewicz;
HAIRAtelier Stylissimo; MAKE UPDoktor Make-upNAILS – NailArch/Kornelia Adamczyk;

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/07/inauguracja-lata-2013-z-rafaello-event.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

