Skip to content

PRESS & FEATURES – MAY & JUNE 2013

July 16, 2013
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany! To co wydarzyło się w moim życiu w ciągu ostatnich dwóch miesiący to istny kołowrotek! Na szczęście, wychodzę z założenia, że nieustanne zmiany są potrzebne – szczególnie te na lepsze ;))) Z tego wszystkiego jednak zapomniałam o comiesięcznym podsumowaniu publikacji, dlatego dzisiaj nadrabiamy zaległości. 
Moja modowa rubryka z w ‘GLAMOUR’ nieustannie poszerza się o nowe felietony – mam najdzieję, ze czytacie je na bieżąco i usmiechaćie się od ucha do ucha razem ze mną! ;D Oprócz tego w czerwcu byłam także ekspertem numeru w magazynie ‘JOY i specjalnie dla Was wyszukiwałam wakacyjne perełki porozrzucane w całym numerze. Świetna zabawa, a przy okazji sama upatrzyłam dla siebie co nieco. W dwutygodniku ‘GRAZIA’ przyznano mojej stylizacji z FW tytuł ‘Zwycięskiego Looku’, za co bardzo dziękuję! Dobrze wiedzieć, że miłośników szalonychj i nieszablonowych stylizacji jest coraz więcej – to mnie napawa optymizmem! Jednak moje największe wyrazy wdzięczności kieruję do Karoliny Malinowskiej, która w pofashionweekowej ‘Gali’ doceniła moją oryginalność. Wiem, że wciąż wiele osób nie rozumie sposobu w jaki ja pojmuję modę, tym bardziej takie słowa uznania sią niezwykle miłym wyróżnieniem. Przyznaję, że z tą miłością do mody jest u mnie trochę jak z płatkami nestle Gold Flakes – nie da się ukryć, haha xD
Cieszy mnie ogromnie, że moja praca przynosi efekty, dlatego oby w przyszłości działo się jeszcze więcej! 
Dziękuję za wsparcie, które mi Kochani dajecie na każdym kroku!!! ;***
‘GLAMOUR Poland’ – June 2013

‘GLAMOUR Poland’ – July 2013

‘JOY Poland’ – June 2013


‘GRAZIA Poland’ – May 2013

‘FLESZ’ – May 2013

‘GALA’ – May 2013


‘DZIENNIK ŁÓDZKI’ – April 2013

‘ELLE Poland’ – July 2013


‘FASHION MAGAZINE’ – Summer/June 2013


‘COSMOPOLITAN Poland’ – July 2013 


from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/07/press-features-may-june-2013.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

