Skip to content

VIDEO-TOUR AROUND MY WARDROBE

August 6, 2013
Jak wiecie z instagramu i FB, niedawno się przeprowadziłam do stolicy. Ponieważ dość długo gnieździłam wszystkie swoje rzeczy w jednym pokoju, z ulgą powitałam mini-garderobę w nowej przestrzeni! Wciąż jeszcze wiele spraw wymaga aranżacji, ale na pewno jest bliżej niż dalej a ja jestem przeszczęśliwa, że nareszcie mam je gdzie zmieścić. No, przynajmniej na razie! ;P Z tej okazji, z krótką wizytą do mnie wpadła ekipa Pudelka. Postanowili sprawdzić i podpytać jak sobie radzę z ‘magazynowaniem’ moich dotychczasowych zbiorów. W materiałach wideo poniżej opowiadam też trochę o mojej pozytywnie zakręconej szafie ;))). Ja jak to ja – opowiadam uhahana od ucha do ucha ;D Mam nadzieję, że we własnych garderobach przydadzą Wam się niektóre stosowane przeze mnie tricki, heh. Oczywiście, w przyszłości planuję także zapowiadany post zdjęciowy – jednak to za jakiś czas jak sytuacja się ‘ustabilizuje’. Tymczasem – kolorowego wieczoru! ;***

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/08/video-tour-around-my-wardrobe.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

