Skip to content

KONKURS Z ‘FORTUNĄ’ pokaż jak aktywnie spędzasz czas i wygraj ipoda shuffle!

August 12, 2013
Nie od dziś wiadomo, że w zdrowym ciele zdrowy duch! Jeśli śledzicie mój instagram, to doskonale wiecie, że fast foody są mi obce, a moja dewiza to ‘jesteś tym co jesz’. Trudno się z tym nie zgodzić sokoro ewidentnie humor dopisuje mi codziennie ;)))  Polecam każdemu! W związku z tym, zgłosiła się do mnie marka Fortuna, która chcąc promować aktywny tryb życia, wypuściła nową linię niesłodzonych soków w trzech letnich smakach: jabłko/papaja/trawa cytrynowa, cytrusy/trawa cytrynowa, arbuz/jabłko/mięta. Są połączeniem wody mineralnej i naturalnych soków, a do tego występują w pomniejszonych (500 ml) kartonikach, idealnie pasujących do torebki czy plecaka – w sam raz na gorące dni! Ja najbardziej polubiłam pić je schłodzone z dodatkiem plasterka cytryny ^^ Taki mały przysmak okazał się zbawienny w te nieziemskie UPAŁY, które nawiedzają ostatnio Warszawę…! (Żeby nie było – nie narzekam, bo kocham lato nawet jak mózg wycieka mi uszami, haha)
No ale do rzeczy! ;))) Jeśli narobiłam Wam ochoty na małe co nie co, to dobrze, bo dzisiaj mam dla Was do wygrania pięknego iPoda Shuffle i zestaw wspomnianych ‘orzeźwiaczy’ – nawet 40 stopni w cieniu ni będzie Wam straszne! :))) To co musicie zrobić, to nadesłać na maila mgkonkurs@gmail.com, swoje zdjęcie pokazujące jak aktywnie spędzacie czas z sokami Fortuna. Niezależnie od tego czy biegacie, jeździcie na rowerze czy po prostu szalejecie z przyjaciółmi, czekamy na Wasze foty! Każdy może nadesłać jedno zgłoszenie i pamiętajcie, że musi się na nim znaleźć nawiązanie do Fortuny. Ze nadesłanych zgłoszeń, w ciągu 7 dni od zakończenia konkursu wybierzemy zwycięzce! Powodzenia! ;***

Konkurs będzie trwał od dziś przez prawie dwa tygodnie – 12.08 do 18.08 (godz. 23.59)
Wyniki  zostaną ogłoszone do 25.08. NAGRODA: iPod Shuffle oraz zestaw soków Fortuna

Aby wziąć udział w rozdaniu wystarczy: 
1. Polubienie Macademian Girl na Facebooku (jeśli jakiś zapominalski misiek jeszcze tego nie zrobił ;D)
2. Należy przesłać zdjęcie pt. ‘KONKURS FORTUNA’ na maila mgkonkurs@gmail.com
pokazujące jak aktywnie spędzacie czas z sokami Fortuna.
PRZY KAŻDYM ZGŁOSZENIU PODAJECIE IMIĘ i NAZWISKO

*Jedna osoba może wziąć udział w konkursie zgłaszając JEDNO zdjęcie

Powodzenia! :)))

Tamara 

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/08/konkurs-z-fortuna-pokaz-jak-spedzasz.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

