Skip to content

MACADEMIAN GIRL in SOPOT ZŁOTEWYPRZEDAŻE.PL & SOPOT MATCH RACE 2013

August 30, 2013
To lato upłynęło mi pod znakiem zmian. Przeprowadzka, nowe miasto i nowe zajęcia. Dużo małych i dłuższy rzeczy, które musiałam poukładać w swoim życiu. W związku z tym w tym roku nie udało mi się wyjechać na dłuższe wakacje – ale nie żałuję, robię to co kocham i to się liczy! Jak to mówią – wakacje nie zając, nie uciekną😉 Jednak nawet taki pracoholik jak ja potrzebuje czasem odrobiny odpoczynku, zwłaszcza, że pogoda w sierpniu wyjątkowo nas rozpieszczała. Tym bardziej ucieszyłam się kiedy ZłoteWyprzedaże.pl, zaprosiły mnie na sierpniowy długi weekend do Sopotu. Pomyślałam, że w końcu złapię trochę słońca! Nigdy tam nie byłam, więc ochoczo spakowałam walizkę, zabrałam przyjaciółkę i ruszyłyśmy w podróż nad morze! 

Okazja była nie byle jaka. Od 14 – 18.08 trwał tam Sopot Match Race 2013, a klub zakupowy ZłoteWyprzedaże.pl był jednym głównych ze sponsorów. Na moim instagramie i FB widzieliście już małą zajawkę, dzisiaj mam dla Was mnóstwo zdjęć! :))) Było tym fajniej, że na miejscu spotkałam Karolinę z Charlize Mystery. Choć teraz mieszkamy w jednym mieście, to  jesteśmy tak zabiegane, że dopiero tam miałyśmy okazję spokojnie poplotkować ;)))


Przygotowano dla nas masę atrakcji zaproszeń na koncert cudownej Meli Koteluk, przez bankiet w Sheratonie, aż do mojej ulubionej: rejsu katamaranem! Kochani, co to były za widoki!!! Chyba pierwszy raz byłam tak podekscytowana jakimkolwiek rejsem – to była wspaniała przygoda i aż żal nam wszystkim było, że kurs trwał tylko godzinę… No cóż, wszystko co dobre kiedyś się kończy ;))) Dodatkowo w ciągu całego wyjazdu, za nasze fryzury i makijaż odpowiadał p r z e c u d o w n y czarodziej – Krzysztof Kalkowski. Te zawijasy na mojej głowie i rajski makijaż to jego sprawka ^^ Oddanie się w ręce takiego specjalisty, było samą przyjemnością. Muszę przyznać, że przez chwilę poczułam się tam jak prawdziwa księżniczka… i chyba przez to nawet czasem tak wyglądałam heh ;)))

A na koniec, powiem Wam w sekrecie, że przez te kilka dni, dosłownie codziennie robiłam krótką rundkę do stoiska z mrożonymi jogurtami. Wiem, że w Sopocie powinno się jeśli ryby, ale moim odkryciem były smakowite krówki w różnych smakach. OMNOMNOM xD

Choć był to tylko weekend, to spędzony we wspaniałej atmosferze, pozwolił mi nabrać sił na nowe wyzwania i kolejną porcję pracy! Dziękuję ekipie ZłotyWyprzedaży.pl za fantastyczny czas! 

top – New Look; shorts – Sheinside; necklace – Jennifer Loiselle via Boticca; sunglasses – Brylovebag – MUMU; blazer – Reserved; shoes – no name

top – Beginnin Boutique; skirt – Chicwish, shoes – River Island, necklace  & headpiece – Diva; bag – House of Mima; belt – Kazar

top – New Look; shorts – Sheinside; necklace – Jennifer Loiselle via Boticca; sunglasses – Brylove

tunic – Primark, hat – Reserved; necklace – Republika Artystyczna

top – Beginnin Boutique; skirt – Chicwish, shoes – River Island, necklace  & headpiece – Diva; bag – House of Mima; belt – Kazar

blazer – Reserved; pants – Flying Tomato; necklaces – Ania Kruk & Primark; top – Sugarlips; shoes – no name; bag – MUMU; ring – By Dziubeka; earrings – Fleq;

Dodaj napis

shoes – Anna Volodia

tunic – Primark, hat – Reserved; necklace – Republika Artystyczna

blazer – Reserved; pants – Flying Tomato; necklaces – Ania Kruk & Primark; top – Sugarlips; shoes – no name; bag – MUMU; ring – By Dziubeka; earrings – Fleq;

top – Beginnin Boutique; skirt – Chicwish, shoes – River Island, necklace  & headpiece – Diva; bag – House of Mima; belt – Kazar

blazer – Reserved; pants – Flying Tomato; necklaces – Ania Kruk & Primark; top – Sugarlips; shoes – no name; bag – MUMU; ring – By Dziubeka; earrings – Fleq;

top – New Look; shorts – Sheinside; necklace – Jennifer Loiselle via Boticca; sunglasses – Brylove


photos by me, Adrian Hołda & Robert Szaban

wearing: SET 1 (with red skirt)/ top – Beginnin Boutique; skirt – Chicwish, shoes – River Island, necklace  & headpiece – Diva; bag – House of Mima; belt – Kazar
SET 2 (with neon blazer)/ blazer – Reserved; pants – Flying Tomato; necklaces – Ania Kruk & Primark; top – Sugarlips; shoes – no name; bag – MUMU; ring – By Dziubeka; earrings – Fleq;
SET 3 (with neon shorts & boat)/ top – New Look; shorts – Sheinside; necklace – Jennifer Loiselle via Boticca; sunglasses – Brylove
SET 4 (with a hat)/ tunic – Primark, hat – Reserved; necklace – Republika Artystyczna
EVENIG HAIR & MAKE UP by Krzysztof Kalkowski 

  

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/08/macademian-girl-in-sopot.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

