Skip to content

TESTING EUROBANK MOBILE APP

September 16, 2013
Jak już Wam wspominałam, razem z grupą blogerów z różnych dziedzin (kulinarni, technologiczni oraz podróżniczy), bierzemy udział w kampanii pokazującej różne ‘Style Użycia’ aplikacji mobilnej Eurobanku. TUTAJ możecie przeczytać więcej o samej akcji oraz zobaczyć filmik! ^^ W związku z tym, przez ostatnie kilka tygodni, miałam trochę czasu na przetestowanie jej działania. Jak zawsze podkreślam, telefon służy mi nie tylko do komunikacji ze światem, ale także jest dla mnie narzędziem pracy. Zawsze mam go przy sobie, a że żyję w ciągłym biegu, część rzeczy w ciągu dnia załatwiam przez komórkę. Widok poniżej to już standard  – jeśli akurat nie śpię na siedząco ;D 

To co jest świetne w aplikacji, to jej intuicyjność. Pomimo, że korzystałam z niej po raz pierwszy, bez problemu odnalazłam się w zakładkach.Zazwyczaj najbardziej interesuje mnie saldo konta i dokonywanie przelewów. Dlatego lubię kiedy wszystko jest czytelne. Przydatnym zabiegiem jest to, że Wasze przychody i rozchody pokazywane są na osi.Naprzemiennie po lewej i prawej stronie, dzięki temu od razu widzicie czy coś nowego się pojawiło (lub zniknęło)😉.

Używając apki możecie korzystać z najważniejszych funkcji serwisu, także doładować telefon czy założyć lokatę – wszystko co możecie robić na komputerze macie teraz pod ręką.No i należy wspomnieć, że dzięki niej nie musicie już korzystać z haseł sms zaśmiecających telefon: dostęp do bankowości oraz token GSM otrzymujecie w jednym miejscu. Aplikacja to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy swoje finanse lubią mieć cały czas pod kontrolą!’

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/09/testing-eurobank-mobile-app.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

