Skip to content

HAPPY 24th BIRTHDAY TO ME! ;)

October 22, 2013


John Lennon – Imagine

I tak minął kolejny rok! Nie tylko następny rok mojego życia, ale i w dużej mierze kolejny mój z Wami, a Wasz ze mną, heh. Śmiało mogę stwierdzić, że chyba nie narzekamy na nudę, prawda? ;))) Znamy się trochę bardziej, trochę lepiej się rozumiemy i co sytuacja pokazała nie raz – możemy na siebie wzajemnie liczyć, a to dla mnie najwazniejsze! Dlatego za to, że kazdego dnia przybywacie tu tak liczną grupą, ogromnie Wam dziękuję!!! ;***
Może i jestem rok starsza (ach, żeby człowiek miał tylko takie problemy;), ale dzięki temu na pewno też bardziej zahartowana i pełna energii do kolejnych zmagań! Tak sobie myslę, że będzie ich jeszcze wiele, bo blogowanie w moim wydaniu to nie tylko praca nad moim mały, autorskim wkładem do świata mody, ale przede wszystkim do świata pełniejszego tolerancji. Każdy FW w Łodzi pokazuje mi, jak wiele jest w Polsce fantazji i odwagi, która niestety  wciąż musi się zmagać z drzemiącą w społeczeństwie niechęcią do tego, czego nie potrafi pojąć. To lekcja jak wiele w nas samych jeszcze musi się zmienić, by ludzie tacy jak ja czy Ty mogli swobodnie wybierać ścieżki którymi podążają. Bez ogladania się za siebie, bez strachu i obawy przed odrzuceniem. Ale to nic – warto! 
Dziś, jak już pewnie wiecie, piszę do Was z Lwowa, gdzie zaproszono mnie na tutejszy Tydzień Mody! Jestem w cudownym nastroju, pełna nadziei, że kolejne dni będę zaskakiwały mnie zawsze czymś tak pozytywnym! Dlatego tym wyjątkowym dniu, sama sobie, ale też i Wam (podobno takie ‘prezenty sterowane’ są najbardziej trafione😉 ) życzę dużo, naprawdę dużo siły do wspólnej walki o lepsze jutro. Niech ten zmieniający się nowy świat będzie kiedyś tak otwarty i kolorowy, jak wymarzył go sobie John Lennon w piosence ‘Imagine’.  

Z wyrazami miłości i wielkimi podziękowaniami za wszystkie cudowne życzenia,
Wasza Tamara ;***

photographed by Ewa Motylewska Photography

from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/10/happy-24th-birthday-to-me.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

