Skip to content

PRESS & FEATURES – SEPTEMBER & OCTOBER 2013

November 6, 2013
I do not even know when November has started. Anyway it’s time for another summary of recent publications – including several which I am particularly proud of ! ^ ^ First of all my styling of this post has been recognized by the editors of VOGUE.it and as a result they posted it as a ‘Editor ‘s Pick’ ! Additionally, in one of the lastest ‘GRAZIA’ you can read large text about me – probably the first time a journalist did such comprehensive conversation with me. The interview was not only about blogging and approach to fashion – I could tell more about what generally inspires me in life and why I am where I am, doing what I’m doing. As you know from the Fan Page, from June to September I was quite busy – I took a journalism internship in ‘Fashion Magazine‘. It was a very valuable experience and another step to my goal – writing about fashion and continually expanding knowledge in this area. I’m glad that the effects of this internship are my two big  publications : the material of celebrities clothing investments and comprehensive article about bionics in design. If you still do not know what the bionics is and you want to know what it has in common with Alexander Wang SS2013 collection of the Center for Technology Medical Research in Berlin you  have to read it! ^ ^

Nawet nie wiadomo kiedy, a na dobre rozpoczą się listopad. Dlatego pora na kolejne podsumowanie ostatnich publikacji – w tym kilku z których jestem szczególnie dumna! ^^ 

Przede wszystkim ostatnio spotkało mnie niesamowite wyróznienie: moja stylizacja z TEGO postu została doceniona przez redaktorów VOGUE.it, w wyniku czego zdjęcia opublikowano na ich stronie internetowej jako ‘Editor’s Pick’!!! Dodatkowo w jednej z ostatnich ‘GRAZI‘ mogliście przeczytać duży tekst na mój temat – chyba pierwszy raz, dziennikarz tak kompleksow o potraktował rozmowę ze mną. W wywiadzie było nie tylko o blogowaniu i podejściu do mody, ale także mogłam więcej opowiedzieć o tym co ogólnie mnie inspiruje w życiu, czy dlaczego jestem tu gdzie jestem, robiąc to co robię. Dziękuję Ani Rączkąwskiej, która mnie wysłuchała oraz redakcji magazynu za taką szansę!
Jak wiecie z Fan Page’a, od czerwca do września nie próznowałam ani trochę –  wychodzę z założenia, że marzenia trzeba spełniać, dlatego w tym czasie odbyłam upragniony staż dziennikarski w ‘Fashion Magazine. To było niezwykle cenne doświadczenie i kolejny krok w kierunku celu, który obrałam – pisanie o modzie i nieustanne poszerzanie swojej wiedzy w tym zakresie. W czasie stażu brałam udział w niemal każdej części pracy magazynu: research, opracowywanienie trendów, przygotowanie tekstów. Tym bardziej ciesze się, że efektem stażu są moje dwie spore (rozkładówkowe) publikacje:  materiał na temat inwestycji ubraniowych gwiazd oraz obszerny artykuł o bionice w designie. Jesli jeszcze nie wiecie czym jest bionika, a chcecie się dowiedzieć co wspólnego ma kolekcja SS2013 Alexandra Wanga z Centrum Naukowych Technologi Medycznych w Berlinie, koniecznie przeczytajcie! ^^

A na koniec mały dowód na to, że Szczecin nadal o mnie pamięta (zresztą z wzajemnością) – miałam przyjemność ‘zdobić’ wrześniową okładkę lokalnego magazynu ‘MM Trendy!😉 W środku znalazło się dużo zdjęć oraz rozbudowany materiał także oparty o wywiad. Miło mi było kolorowo uśmiechać się do Was ze zdjęć! ;)))  Dziękuję Wam z całego serducha za wsparcie i za to, że jesteście!!! ;***

‘VOGUE.it’ – October 2013
photogaphed by Diana Szewczyk


‘FASHION MAGAZINE’ – Fall 2013


MM TRENDY’  – September 2013



‘GRAZIA Poland’ – October 2013


‘SEPHORA TRENDBOOK’ – Fall 2013


‘GLAMOUR Poland’ – October 2013


‘JOY Poland’ – September 2013


‘JOY Poland’ – October 2013


FASHION BOOK’ POLAND –  Volume I 2013



from MACADEMIAN GIRL http://www.macademiangirl.com/2013/11/press-features-september-october-2013.html

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

