Skip to content

3 YEARS OF MACADEMIAN GIRL!

April 10, 2014

Basement Jaxx – Good Luck  

Kochani, ‘widujemy’ się tak często, że gdyby nie fakt, że dzisiaj mijają 3 lata od kiedy rozpoczęłam swoją przygodę z blogowaniem ten dzień pewnie byłby taki jak każdy inny. Jednak nie jest i właśnie za to chcę Wam podziękować! Gdyby nie wsparcie, motywacja i pozytywna energia, której każdego dnia mi dostarczacie, pewnie moja hobbistyczna przygoda z modą, nie przerodziłaby się w to czym jest dziś – największą miłość mojego życia i zdecydowanie najlepszą pracę jaką mogłabym sobie wymarzyć (no może poza pracą w polskim Vogue, ale dajcie mi jakieś 10 lat – będzie grane! ;D). Doceniam to i czasami nadal są dni kiedy się budzę i wciąż nie mogę w to wszystko uwierzyć!
W ciągu ostatnich 3 lat podróżowałam więcej niż kiedykolwiek wcześniej, poznałam (i nieustannie poznaję) cudownych, inspirujących ludzi, także tych, których kiedyś podziwiałam jedynie na odległość. Uczę się teraz nieustannie – więcej wymagam od siebie i bardziej intensywnie realizuje swoje marzenia. Od kiedy bloguję niemożliwe stało się możliwe, a każda przeszkoda jest dla mnie jedynie kolejnym wyzwaniem. Zawsze byłam ambitna i pracowita, ale nie oszukuję się – gdyby nie to, że tu jesteście i codziennie dajecie mi siłę do walki z szarą (mniej lub bardziej;) ) rzeczywistością, to wszystko nie byłoby możliwe. Mam wiele planów, marzeń i wiem, że jeszcze wiele podróży przed nami. Tym bardziej nieustająco wierzę, że będziecie mi w tym wszystkim towarzyszyć :)))
Ten blog to moje kreatywne okno na świat – nieustannie dostarcza mi nowych inspiracji. Właśnie przez to okno, z niekłamaną radością  radością, codziennie wyciągam do Was rękę – DZIĘKUJĘ, ŻE ODWZAJEMNIACIE TYM SAMYM GESTEM!!! ;*** Oby kolejne tyle wspólnych lat i jeszcze więcej czekało przed nami!

—————————————————–
ENGLISH VERSION

My dears, we ‘see’ each other so often, that if it wasn’t for the fact, that today it’s been 3 years since I started my blogging adventure, this day would be like every other. But it’s not what I want to thank you for. If it wasn’t for the support, motivation and positive energy that you give me everyday, my fashion adventure wouldn’t have turned into what it is today- the biggest love of my life and definitely the best job I could have ever dreamt of (well, maybe besides working in the Polish Vogue, but give me about 10 years and I’ll be there ;D). I really appreciate it and sometimes when I wake up I still can’t believe it all has happened to me.
During the last 3 years I’ve been travelling more than ever before, I’ve met (and am still meeting) incredible, inspiring people, including these that I used to admire before. I’ll never stop learning- I have higher expectations of myself and make my dreams come true more intensively. Ever since I started to blog the impossible became possible and every obstacle that I come across is just another challenge that I face. I’ve always been ambitious, but, let’s not cheat, if it wasn’t for the fact that you’re here and give me strength to fight with the grey everyday reality, all of this wouldn’t be possible. I have a  lot of plans, there are a lot more travels in front of us,  and I truly believe, that you’d be accompanying me in that.

This blog is my creative window on the world, it constantly brings me new inspirations. Through this window I wave to you everyday. Thanks that you keep waving back.
I hope that there are many more years left in front of us!

 

from MACADEMIAN GIRL http://ift.tt/1lNxhsn

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

