Skip to content

MACADEMIAN GIRL GOES TO FASHION WEEKFASHION WEEK POLAND 5/2014

May 24, 2014
Fashion Week Poland to zawsze dla mnie niezwykły czas w sezonie. Dwa razy w roku, wiele znakomitych, cenionych osób z polskiej branży modowej ma okazje spotkać się w jednym miejscu. Nieczęsto zdarza się taka możliwość, szczególnie, że obecnie na co dzień raczej każdy z nas jest zabiegany i biegnie w swoją stronę – zwłaszcza w showbiznesie. Niemniej kiedy już nadarza się taka możliwość, z przyjemnością jadę do Łodzi, żeby przez 3 dni oglądać najnowsze kolekcje, zwłaszcza, że zazwyczaj są to te, które nie były prezentowane w Warszawie. 
Jeśli ktoś myśli, że FW to niekończąca się balanga, to chyba nie widział dziennikarzy biegnących z jednego miejsca na drugie, tylko po to by zdarzyć na kolejne ważne spotkanie. Jeśli chcecie wiedzieć więcej jak wygląda wyobrażenie kontra rzeczywistość, w czerwcu sięgnijcie po GRAZIĘ z moim felietonem ;)) Na szczęście słynne bitwy o ‘front fow’, open bar i inne przepychanki zeszły w tym roku zdecydowanie na dalszy plan – było naprawdę spokojnie. Nie wiem czy to za sprawą nowej świetnej lokalizacji w Hali Expo, ale podziałało! Cieszy mnie to, ze takie wydarzenie jak Fashion Week Poland się profesjonalizuje i coraz bardziej zbliża nas do zachodnich standardów. Nie należy zapominać, że większość z nas (w tym ja) jedzie tam przede wszystkim do pracy i stara się skupiać na tym by w jak najkrótszym czasie wyciągnąć z tego jak najwięcej. Często nie da się zobaczyć wszystkiego, bo np wydarzenia towarzyszące – jak chociażby wystawa MMC by Aldona Karczmarczyk&Tomasz Malka, czy wykłady WGSN (organizacji zajmującej się m.in. prognozowaniem trendów) – często odbywają się w tym samym czasie co pokazy. Tym bardziej wybór bywa trudny. Ja w tym sezonie podczas całego FW ominęłam jedynie dwa (z przyczyn wyższych, jednak z wielkim żalem,), no ale nikt nie jest doskonały😉 Zawsze najbardziej czekam na pokazy kolekcji OUT OFF SCHEDULE, ponieważ to właśnie tam widać najwięcej odwagi w twórczym podejściu do projektowania. Idea wygrywa z komercją, a polot z obawą o sprzedażowość. Mimo wszystko komercyjne podejście jest w modzie równie ważne, a dopiero ten kto opanuje sztukę łączenia innowacyjności z marketingową żyłką ma szanse zawojować rynek. 
Dzisiaj mam dla Was małe backstage’owe podsumowanie tego, co działo się w Łodzi. Przygotowałam krótkie, humorystyczne wideo, gdzie zobaczycie mnie w akcji ;D Nie ukrywam, ze zawsze ogromną nagrodą są dla mnie zdjęcia z Wami, dlatego tym razem przygotowałam małą niespodziankę: pamiątkowe kolaże z naszych wspólnych fot – w końcu słodziaki muszą trzymać się razem, prawda? :333 Wkrótce na blogu także recenzje z pokazów Designer Avenue i Out off Schedule, a tymczasem mam nadzieję, że ta relacja przywoła uśmiech na Waszych twarzach. Fashion Week to dla mnie nie tylko święto mody i biznesu, ale też niekończące się źródło kreatywności i dobrego, modowego humoru – w każdej postaci! ;))

from MACADEMIAN GIRL http://ift.tt/1jPDB4E

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

