Skip to content

ALICE IN THE WONDERLAND

July 18, 2014

Hermanos Inglesos – Wonderland

Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, co kryje się po drugiej stronie lustra? Ja od zawsze byłam ciekawa, dlatego nie wiele myśląc wyruszyłam w pogoń za białym królikiem😉 Wędrując wzdłuż nory trafiliśmy do miejsca równie fascynującego, co zaczarowana kraina Lewisa Carrolla. Labirynty luster, szachownica przyprawiająca o złudzenia optyczne i piętrzące się stosy filiżanek – warszawska restauracja “Pędzący Królik” zadbała o każdy szczegół bym mogła poczuć się jak Alicja ^^ Wnętrze okazało się na tyle inspirujące, że na kolejną podróż postanowiłam przygotować odpowiednio nietuzinkową kreację. Na początek sięgnęłam po cekinowy toczek wyglądający jak czubek truskawki opleciony woalką. Musicie przyznać, że  jest na tyle zwariowany, że nie powstydziłby się go sam Szalony Kapelusznik ;D Aby wpasować się w tajemniczą przestrzeń pełną niespodzianek ograniczyłam paletę barw do kontrastującego duetu czerni i czerwieni. Początek geometrycznym zagadkom dały graficzne sandałki i torebka przypominająca magicznie powiększoną biedronkę. Dalej jest jeszcze ciekawiej! Niemal hipnotyzujące wrażenie roztacza kobieca sukienka z nadrukiem wirujących czerwonych szminek. Ukochane atrybuty Królowej Kier, chciałaby się powiedzieć ;D Zanim jednak wybiorę się do niej na partyjkę krykieta owinę szyję kryształową kolią – niech wie, że ja też mam swoje królewskie klejnoty! ;)))


wearing: dress – vintage; shoes – Zara; bag – Aldo; headpiece – Asos; sunglasses – ZeroUV;
earrings & bracelets – SIX; necklace & ring – By Dziubeka; manicure – NAIL SPA

from MACADEMIAN GIRL http://ift.tt/1sxWgFG

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

