Skip to content

MIXING FOLK WITH HIPPIE

September 28, 2014

The Doors – Summer’s Almost Gone

Chyba nawet najbardziej wybredne osoby przyznają, że w tym roku jesień jest wyjątkowo piękna! No OK, wprawdzie dopiero się zaczęła, ale już jest na tyle zachwycająca, że zamiast opatulać się płaszczami oddaję pierwszeństwo ostatnim, jeszcze nieco letnim inspiracjom😉 Na styku pór roku walczą we mnie dwa wcielenia: retro dama i miejska hippiska. Oczywiście (jak to zwykle bywa) nie ograniczam się tylko do jednego i stworzyłam stylizację, w której oba nurty znajdują dla siebie miejsce – a co!😉 Wszystko za sprawą zjawiskowego kimono, które udało mi się upolować wraz z końcówką lata. Ma w sobie etniczną beztroskę i jednocześnie pierwiastek elegancji z dawnych lat. No i ten kwiatowy wzór rodem z folkowej chusty! ^^ Od razu wyobraziłam sobie ogród idealny plener z polaną porośniętą starymi drzewami… na takim tle prezentowałoby się doskonale! Z pomocą przyszedł mi Park Krasińskich, jeden z najokazalszych zakątków zieleni w Warszawie. Siedząc tutaj, w tym zacisznym miejskim zagajniku, poczułam się zupełnie jak Telimena z “Pana Tadeusza” – tylko bez mrówek proszę! ;D A skoro już o słynnych damach mowa, obowiązkowym elementem dzisiejszego zestawu stał się kapelusz z szerokim rondem. Teraz trzeba zrobić miejsce dla koloru! Swoją rolę koncertowo odegrała wysadzana turkusami, zdobna biżuteria. Biała bluzka z plisami wokół dekoltu okazała się idealnym tłem dla neonowych akcentów. Soczyście różowe wzory kimona szkoda było zostawić bez kontynuacji. Dopasowałam więc do nich spodnie z szerokimi nogawkami i oprawki okularów w tym samym odcieniu. Gorący róż efektownie schłodziła mięta geometrycznych szpilek. A na koniec, czy muszę wyjaśniać dlaczego ostatnio ulubionym dodatkiem w mojej garderobie jest lawendowa, pierzasta torebka? Zawsze to jakaś rekompensata dla takich nieszczęśliwców jak jak którzy nie mogą trzymać  zwierzaczka w domu… ;)))

http://ift.tt/1mcliFz

wearing: kimono & pantsChoies, top – Chicwish; shoes – Guess by Marciano; bag – River Island;
hat – vintage; earrings & bracelets – I AM; jewel ring & jewel bracelets – By Dziubeka;  
manicure – NAIL SPA;

from MACADEMIAN GIRL http://ift.tt/1vkGWwi

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

