Skip to content

MACADEMIAN GIRL X NEW RENAULT TWINGO

November 6, 2014
Współczesny świat oszalał na punkcie ciekawego designu, dlatego coraz więcej przedmiotów przejmuje role dodatków😉  Tym bardziej, nie dziwi fakt, że stylowe auta podobnie jak wyszukana biżuteria niemal od zawsze stanowiły uzupełnienie wizerunku. Przykłady? Pin up girls mknęły przez miasto różowymi Cadillakami, a Audrey Hepurn w “Rzymskich Wakacjach” uczyniła ze skutera modowe akcesorium. Kiedy Chanel wprowadziła na salony małą czarną „Vogue” nazwał ją „Chanel’s Ford”, gdyż tak samo jak auto tej marki, była prosta i ogólnie dostępna! Przykłady na to, że świat mody i motoryzacji stale się przenika można by mnożyć bez liku. Swoją drogą, wiedzieliście, że Gucci zaprojektował model Fiata, Desquared Mini Coopera, a Versace Lamborghini? Kiedy Renault zgłosiło się do mnie z propozycją przetestowania nowego Twingo, wiedziałam już, że to zadanie dla mnie! Z tym kolorowym cackiem miałam już okazję się zapoznać kiedy marka zaprosiła mnie na  Festiwal Filmowy w Cannes – tym razem nie musiałam się jednak z nikim dzielić!  ;D
Rzecz która urzekła mnie zanim jeszcze wsiadłam do środka? Oczywiście kolory! Słoneczna żółć, rubinowa czerwień i paryski błękit – myślę, że pośród takich kolorów karoserii nawet Carrie Bradshaw znalazłaby coś dla siebie. Ja do sesji wybrałam model tak ognisty jak moja płomienna natura! To już trzecia wersja modelu Twingo, jednak pierwsza w której designerom udało się połączyć elegancki wygląd ze sportowym sznytem. Od kultowego Renault 5 zaczerpnięto kształt sylwetki i uzupełniono o nowoczesne elementy. Charakterystyczne dla szybkich aut poziome pasy dodają nowemu Twingo miejskiej dynamiki! ;D A jak wrażenia z samej jazdy? Jako, że samochód pierwszy raz testowałam w tłocznym od turystów Cannes (TUTAJ), już wtedy mogłam na własnej skórze przekonać się o jego słynnej zwrotności. Muszę przyznać, że auto ma niezwykle wrażliwe hamulce, a jego niewielkie rozmiary i napęd na tylne koła gwarantują swobodne poruszanie się po mieście. Co ważne, jest na tyle kompaktowe, że zaparkujecie nim niemal wszędzie – koniec więc z koniecznością porzucania samochodu w geście frustracji. Zresztą już sama nazwa podkreśla cechy auta, bo “Twingo” powstało od połączenia słów “Twist” i “Tango”. A więc to taki mały, roztańczony samochodzik! ;D Te wszystkie atuty sprawiają, że nowe Renault Twingo to miejski bohater, ale też idealnie sprawdzi się na weekendowe wypady za miasto czy dalsze wycieczki. Naprawdę miło będę wspominać to autko!

http://ift.tt/1xkJo53

photographed by Ewa Motylewska Photography

wearing: blazer – Queen’s Wardrobe; top & gloves – Oasap; pants – Sheinside; sunglasses – Woody;
headpiece – Choies; jewellery – By Dziubeka;

from MACADEMIAN GIRL http://ift.tt/1xkJlX5

From → Other

Leave a Comment

Leave a Reply

